DOSTAWA I DORĘCZENIE
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy błyskawicznie - zwykle zajmuje nam to 24h. Na
każdym etapie zamówienia wysyłamy powiadomienia mailowe o zmianie
statusu zamówienia.
Jakie są dostępne opcje dostawy?
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD i POCZTEX oraz do PACZKOMATÓW InPost.
Jakie są koszty przesyłki?
Koszty przesyłki zaczynają się od 10 zł. Przy zamówieniu powyżej 399
zł dostawa na terenie Polski jest darmowa. Szczegółowe informacje na
temat kosztów dostawy znajdują się na stronie dostawa i płatność
Czy mogę zamówić przesyłkę za granicę?
Tak, oczywiście. Wysyłamy nasze produkty za granicę. Szczegółowe
informacje na temat kosztów dostawy znajdują się na stronie dostawa i
płatność
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą wysyłkową. Odbiory osobiste nie są możliwe
Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak. W trakcie składania zamówienia wybierz fakturę jako dokument
sprzedaży i podaj dane (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon
fiskalny. Po wystawieniu paragonu, wystawienie faktury VAT nie będzie
już możliwe). Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną.
ZAKUPY
Czy można złożyć zamówienie przez e-maila, telefonicznie lub przez portale społecznościowe?
Zamówienia można składać jedynie przez nasz sklep internetowy. W
razie trudności prosimy o kontakt mailowy z biurem obsługi klienta
[email protected] Chętnie pomożemy przy złożeniu zamówienia.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, to możesz
jeszcze je anulować. W tym celu skontaktuj się mailowo z naszym biurem
obsługi klienta [email protected]. Jeżeli jednak produkt został już
wysłany, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, możesz skorzystać z prawa
do zwrotu i odesłać nam produkty.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Tak. Jeśli zamówienie nie zostało
jeszcze wysłane, to możesz je zmienić. W tym celu prosimy o kontakt
mailowy z biurem obsługi klienta [email protected].
Podałam omyłkowo zły numer telefonu, adres itp. co mam zrobić?
Skontaktuj się jak najszybciej mailowo z biurem obsługi klienta [email protected] z prośbą o zmianę danych w zamówieniu.
Jak mogę sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia oraz kiedy dowiem się wiem, że zostało ono wysłane?
Po zalogowaniu się na swoje konto wybierz zakładkę " zamówienia „
Zobaczysz tam szczegółową historię transakcji. Ponadto, po każdej
zmianie statusu zamówienia, wysyłamy informacje mailowe na podany w
zamówieniu adres mailowy. Po wysłaniu przesyłki wyślemy również SMS.
Nie dostałam potwierdzenia swojego zamówienia na maila. Co mam robić?
Nasze powiadomienia lubią wpadać do spamu. Sprawdź proszę, czy tak
nie było w tym przypadku. Jeśli i tam nie ma potwierdzenia, prosimy o
kontakt mailowy z biurem obsługi klienta [email protected] -
najprawdopodobniej przy składaniu zamówienia do adresu mailowego wkradła
się literówka.
Jakie są dostępne formy płatności?
Za zamówienie możesz zapłacić:
1) zwykłym przelewem
Dane do przelewu to:
Bank: SANTANDER
Numer konta: 71 1090 1304 0000 0001 4946 5532
STLN Reszpondek S.K.A.
ul. Kilińskiego 228
93-124 Łódź
2) szybkim przelewem za pośrednictwem firm: PayU, PayPal, Przelewy 24, PayPo
3) kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem - gotówką lub kartą płatniczą u kuriera),
4) kartą płatniczą.
Czy mogę zamówić przesyłkę za pobraniem?
Tak. Przy wyborze formy płatności należy wybrać opcję za pobraniem.
Czy można dokonać opłaty za zamówienia z odroczoną płatnością?
Tak, możesz zamówić przesyłkę, przymierzyć ubrania i zapłącić dopiero
za 30 dni za pośrednictwem PayPo (opcja jest dostępna po wyborze
płatności poprzez Przelewy24) oraz Twisto.
Jaka jest minimalna wartość zamówienia z odroczoną płatnością?
Najmniejsza wartość to 40 zł, zaś maksymalna wynosi 1000 zł.
Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno większe?
Tak. W tym celu skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi klienta [email protected].
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, to możesz je
anulować. W tym celu skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi
klienta [email protected]. Podaj nam w treści maila numer zamówienia,
które chcesz anulować.
ZWROTY
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy.
Zwracany towar prosimy odesłać pod adres:
SO ITALIAN Boutique,
ul. Kilińskiego 228
93-124 Łódź
Szczegółowe
informacje oraz wzór formularza zwrotu znajdziesz na stronie zwroty i
reklamacje Nasz formularz to jedynie wzór. Nie musisz z niego korzystać.
Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas
przesyłki. Po zleceniu przelewu wyślemy powiadomienie mailowe na podany w
zamówieniu adres mailowy.
Czy mogę zwrócić jeden produkt spośród kilku zamówionych?
Tak. Możesz dokonać zwrotu całości lub części zamówionych produktów.
Czy muszę odsyłać zamówienie w oryginalnym pudełku?
Nie. Możesz odesłać produkt w dowolnym opakowaniu. Pamiętaj jednak,
aby właściwie zabezpieczyć zwracany produkt, aby nie uległ on
zniszczeniu w transporcie. Jedynie obuwie prosimy odsyłać z oryginalnym,
niezniszczonym pudełku.
Czy muszę korzystać z formularza zwrotów zamieszczonego na stronie soitalian.pl?
Nie. Nasz formularz to jedynie wzór. Możesz skorzystać z dowolnego
formularza zwrotu. Pamiętaj tylko, aby zamieścić w nim najważniejsze
informacje, które ułatwią nam identyfikację zwrotu (tj. imię i nazwisko,
numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz w przypadku zamówień
opłaconych tradycyjnym przelewem i za pobraniem, danych do zwrotu
środków).
Czy mogę towar odesłać przesyłką za pobraniem?
Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem. Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
Czy mogę towar odesłać przesyłkę do Paczkomatu?
Nie odbieramy zwrotów wysłanych do Paczkomatów. Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
Dokonałam zwrotu produktu. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jaki sposób?
Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas
przesyłki. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pobraniem bądź
tradycyjnym przelewem na nasz rachunek bankowy, zwrot nastąpi na konto
bankowe wskazane w formularzu zwrotu. Natomiast za zamówienia opłacone
poprzez serwis PayU, Przelewy 24, PayPal lub PayPo, pieniądze zostaną
zwrócone za pośrednictwem tego serwisu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem
płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów.
Czy w przypadku zwrotu ponoszę koszty odesłania produktu?
Koszt odesłania produktu pozostaje po stronie klienta.
Czy mogę osobiście zwrócić produkt?
Nie. Prosimy o odesłanie produktu do naszego magazynu:
SO ITALIAN Boutique,
ul. Kilińskiego 228
93-124 Łódź
Otrzymany przeze mnie artykuł jest uszkodzony lub błędnie spakowany. Co mogę zrobić?
Podczas pakowania zamówień dokładamy wszelkich starań, aby produkty
odpowiadały jakości gwarantowanej przez nasz sklep. Pomimo dokładnej
kontroli produktów, może się zdarzyć, że coś umknie naszej uwadze. W
takim wypadku prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z naszym biurem
obsługi klienta [email protected].
LOGOWANIE I REJESTRACJA
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Możesz dokonać zakupów jako gość. Jednak robiąc zakupy po rejestracji
możesz sprawdzić historię zamówień i szybciej robić kolejne zamówienia.
W jaki sposób mogę się zarejestrować?
Wejdź
w zakładkę „zaloguj“ mieszczącą się w prawym górnym rogu strony. W
części „zarejestruj“ podaj nazwę użytkownika, adres e-mail oraz hasło.
Nie pamiętam hasła – co mam zrobić?
Podczas logowania należy wejdź w „zapomniałeś hasła?“. Po
przekierowaniu na stronę odzyskiwania dostępu do konta wprowadź swój
adres e-mail i wejdź w pole „resetuj hasło“. Link do stworzenia nowego
hasła otrzymasz na podany adres mailowy.
INNE
Jakie wymiary ma modelka?
Ola ma 170 cm wzrostu. Jej wymiary to: 89 cm w biuście, 60 cm w talii oraz 91 w biodrach.
Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
Nie, zajmujemy się wyłącznie sprzedażą detaliczną